Meny

Kjøpsinformasjon

Tusen takk for at du besøker vår nettbutikk! Vi i Oslo Flaggfabrikk AS ønsker å levere kvalitetsprodukter, og gi alle våre kunder en god kjøpsopplevelse. Vi tar derfor gjerne imot tilbakemeldinger fra deg!
Vi kan kontaktes på nettbutikken@flagg.no ved spørsmål e.l.

Betaling

Hos oss kan du betale med bankkort eller faktura. Dette gjelder både privat- og bedriftskunder. Det er Dibs som leverer betalingsløsningen til oss, og de vil utføre en kredittsjekk ved kjøp med faktura.

Ved bedriftskjøp, kan ikke Dibs fakturere om organisasjonsnummeret er registrert på en annen adresse enn leveringsadressen, og du vil få en feilmelding ved betaling. Ta kontakt på nettbutikken@flagg.no om du opplever denne problemstillingen, så hjelper vi deg.

 

Frakt og sending

Vi har tre valgmuligheter for frakt. Sending via post, Hent i butikk (Oslo) og hente i Rygge (vår administrasjon). Vi sender kun til Norge.

Sending via post.
Vi har en fast fraktkostnad på 150 kr, og vi ekspederer ordre innen 1-2 arbeidsdager mandag-fredag. Deretter opererer Posten med en leveringstid på 1-5 virkedager avhengig av hvor i landet pakken skal leveres. Ved spesialbestillinger/bestillinger av varer som ikke er lagerført, er leveringstid 2-3 uker. Sporingsinformasjon sendes av Posten/Bring til telefonnummeret som registreres ved kjøp. Ved registrering av fasttelefonnummer, kommer sporingsinformasjonen til e-post. Vi minner derfor om viktigheten av at du som kunde sjekker at e-post og mobilnummeret som legges inn er korrekt.

Pakker som ikke hentes innen 14 dager, returneres til oss og kjøpet oppheves. Det vil si at om du likevel ønsker varen(e) må du bestille på nytt. Pengene for varen(e) refunderes, pengene for frakten refunderes ikke. Ved ønske om å bruke angreretten, må pakken hentes ut først.

Hent i butikk.
Hos oss kan du velge å hente bestillingen din fraktfritt i butikken vår i Oslo. (Stortingsgaten 30). Varen(e) bestilles og betales som vanlig i nettbutikken, ordren ekspederes innen 1-2 arbeidsdager mandag-fredag, og du vil få en e-post/telefon når bestillingen er klar til og hentes. Ordrebekreftelsen som sendes automatisk når vi har behandlet ordren din er IKKE hentemeldingen, kun en bekreftelse på at bestillingen er mottatt i våre systemer. Vent derfor med å hente til hentemelding er mottatt pr e-post eller telefon. Ordren må hentes innen 14 dager fra mottatt hentemelding.

Vi frakter varer fra vårt lager til butikken en gang pr uke, så ved bestilling av en vare som ikke er på lager i butikk, vil leveringstiden være fra 1-5 arbeidsdager. Spesialbestillinger (eks. navnevimpel) og ikke lagerførte varer har en leveringstid på 2-3 uker.  Ta kontakt på nettbutikken@flagg.no ved spørsmål om leveringstid o.l.
Åpningstider i butikken: 09-18 (10-17)

Hent i Rygge
Bestillingen kan hentes fraktfritt på vår administrasjon i Rygge. (Dillingtoppen 17, 1570 Dilling) Varen(e) bestilles og betales som vanlig i nettbutikken, ordren ekspederes innen 1-2 arbeidsdager mandag-fredag, og du vil få en e-post når bestillingen er klar til og hentes. Ordrebekreftelsen som sendes automatisk når vi har behandlet ordren din er IKKE hentemeldingen, kun en bekreftelse på at bestillingen er mottatt i våre systemer. Vent derfor med å hente til hentemelding er mottatt pr e-post eller telefon. Ordren må hentes innen 14 dager fra mottatt hentemelding. Spesialbestillinger/ikke lagerførte varer har en leveringstid på 2-3 uker.

Ved bestilling av bekledning (og generelt varer som ikke er flaggprodukter) som skal hentes i Rygge, vil det tilkomme ekstra leveringstid, da dette må fraktes fra butikk til administrasjon. (1-5 arbeidsdager)
Åpningstider 09-15 mandag-fredag.

Flaggstenger
Flaggstenger sendes via bil eller kan hentes på vårt lager i Rygge. Ved bestilling betales det et depositum på frakt på 500 kr, da fraktkostnaden må beregnes av oss etter bestilling.

 

Alle priser i nettbutikken er inkludert mva.
Ved spørsmål om produkt/levering/leveringstid, ta kontakt på nettbutikken@flagg.no

 

Angrerett

Ved kjøp på nett har du alltid 14 dagers angrerett, dette regnes fra du har mottatt bestillingen din. Ønsker du å benytte deg av angreretten, fyller du ut skjemaet som ligger vedlagt pakken, og legger dette ved returen. Du kan også sende oss en epost på nettbutikken@flagg.no hvor du informerer om at du ønsker å benytte angreretten og vil returnere varen(e). Varen(e) pakkes pent sammen og sendes per post til Oslo Flaggfabrikk AS, Dillingtoppen 17 1570 Dilling. Du er selv ansvarlig for fraktkostnaden ved retur. Varen(e) som returneres må være ubrukte, i original forpakning og må pakkes forsvarlig. Alt av etiketter og lapper må henge på. Angrerett gjelder ikke:

Varen(e) kan også leveres tilbake i vår butikk i Stortingsgaten 30, 0161 Oslo. Ta da med følgeseddel og angrerettskjema, og opplys de ansatte om at varen er kjøpt på nett. Det vil ikke skje noen refusjon i butikk, men pengene tilbakebetales på samme måte som ved en retur per post.

Refusjonen skjer så fort vi har mottatt og behandlet returen din. Pengene settes tilbake på det kortet som ble benyttet under bestilling, og det vil ta 3-5 virkedager fra pengene er refundert til de synes på konto.

 

Retur

Du må selv stå for alle kostnader knyttet til retur/bytte. Er varen defekt eller vi har levert feil vare, må du ta kontakt på nettbutikken@flagg.no hvor du beskriver feilen/mangelen og legger ved bilde. Vi dekker fraktkostnaden ved defekte varer/feil ved forsendelser som skyldes oss.

Om varen ikke var som forventet og du ønsker å bytte størrelse/farge/annen vare, bestiller du ny vare på www.flaggshop.no og returnere varen du ikke ønsker. Pengene for den returnerte varen refunderes så fort vi har mottatt varen. Du kan ta kontakt med oss på e-post nettbutikken@flagg.no ved spørsmål rundt dette, eventuelt bytte i butikken vår.
Ønsker du få tilbake pengene, må du benytte deg av angreretten (14 dagers frist). Varer kan byttes i annen vare innen 14 dager fra pakken er mottatt.
Varer som byttes må være ubrukte, og vi bytter ikke spesialbestillinger (Navnevimpler o.l.)

 

Vi tar forbehold om trykkfeil, og utsolgte varer. Kan vi ikke levere varen(e) du bestilte, tar vi kontakt med deg så fort som mulig.